måndag 15 april 2013

Blog Love - Pay it forward, april







Dags att sprida lite kärlek:)

Tanken med "Blog Love - Länka vidare" är att sprida positiv energi och uppmuntran till andra bloggare  genom att utmana varandra till att sprida ett fint ord om varandra och länka till andras bloggar. Skaparen till utmaningen är Lisa Lundqvist på Sockerrus. Vill ni läsa mer rekommenderar jag er att fortsätta till hennes sida.




Först ut för april månad måste verkligen vara Kristian Gidlund, i kroppen min. Han skriver utelämnande om sin sjukdom och sina tankar om livet när det inte finns någon annan väg än den som inte leder vidare. Hans ord får mig att krama om min familj en extra gång varje dag.
_________________________________________________________________________________

Min andra blogg jag vill nämna här är så klart Sockerrus själv. Inspiration i massor och en välarbetad blogg. Det här var en av de första bloggar jag läste om bakning och den har fått in mig på det här spåret.
_________________________________________________________________________________

Made by Mary - Otroligt fina bilder och härliga recept.
_________________________________________________________________________________

Kryddburken - Stora och små recept, enkla att följa och något för alla, men framför allt många recept. Den här sidan är en av mina favoriter.
_________________________________________________________________________________

Dagmar's Kitchen - Den här sidan innehåller också väldigt fina bilder och fina recept. Jag älskar ljuset och det sköra i bilderna.


2 kommentarer:

  1. Hej! Tack fina du för de vackra orden ♥ Å tack för att du är med på Blog Love :-) Jag var tvungen att ta en paus med det över sommaren men ska nu sätta igång igen :-) Ska givetvis se till att din blogg lyfts fram :-)

    Tack igen!
    Kram, Lisa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du kör igång med det igen! Jag håller ögon och öron öppna:)

      Radera