söndag 27 oktober 2013

Nick Cave och jag.


Idag har jag:
  • Varit sjuk
  • Känt mig bättre
  • Bakat en Oreo-kladdkaka med chokladtryffel
  • Blivit liknad vid Nick Cave
  • Insett att jag liknar Nick Cave
  • Fått bekräftat att jag liknar Nick Cave
  • Varit uttråkad
  • Fått besök av min syster, nyss hemkommen från NY
  • Önskat att jag haft en resa till NY inplanerad
  • Saknat NY
  • Fått hem en borttappad vän
  • Lyssnat på när mina grannar spelat tveksamt dålig musik
  • Svurit över min kommande lön
  • Grämt mig över att stanna hemma en OB-helg
  • Sett en jägare
  • Läst ett par sidor ur Mats Theselius Miljonprogrammet
  • Ätit på tok för mycket Oreo-kladdkaka
  • Haft en son på strålande humör
  • Blivit nekad en middag hos svärmor
  • Kommit i säng alldeles för sent


Follow on Bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar